tisdag 8 april 2014

1 dag kvar till deadline

Idag kom äntligen mitt tyg och har därför börjat med kudden! Jag har klippt ut den delen av kudden jag skall ha mönstret på och även fått tryckt det på! 
Jag använde samma stencil som rispappret på lampan och även en stencil som skall va på två hörnen mitt emot varandra! Så imon kan jag sy ihop kudden och sen är bara det skriftliga kvar.. Den jobbigaste och tråkigaste delen.





Jag blev dessutom klar med min presentation idag! Är riktigt nöjd faktiskt. Alla produkterna har varsin sida med bilder i olika vinklar, plus en flik text framför sidan med bilderna. 
På bilden med stolen har jag även hängt dit två materialprover, en på valnötsträet och en på mitt pälstyg.
På sista sidan har jag gjort rum för min flyer, hangtag och visitkort. Jag har glömt att ta bild på den men skall försöka komm ihåg det tills imon!
Även den här sidan har en flik med text för alla tre föremålen 

Ett exempel på en av sidorna, valde stolen för där kan man se material proverna.

Här är framsidan av presentationen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar