torsdag 27 februari 2014

Bärkassen

Nu är mönstret klart och bärkassen ihoplimmad! Så jag har börjat med nästa mönster till min kudde så jag kan göra klart den också! 
Jag limmade ihop bärkassen med vanligt limstift. Jag skall även lägga i en extra Kartongbit i botten så den håller bättre! 
Sen har jag bara kvar att välja mina snören och sätta på mina metallringar runt hålen som snörena ska sitta i.







Början på nästa mönster! Det är samma
Blomma fast större och den skall även ha annat mönster runt om. Detta ska sitta på kuddens framsida då baksidan kommer vara i päls.

Detta mönstret kommer längs två hörnen mittemot varann!

På alla stencilerna har jag bara använt mig av en skärbräda underst, sen har jag haft ett papper med mönstret på och en plast film över som jag skär i, på så sätt går den inte lika lätt sönder och jag lan använda det ett flertal gånger om det behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar